Formatief Leren
  • Home
  • Mens en Maatschappij
    • Mens en Maatschappij

      Verkeerslichten tijdens de les: het toetsen van leerdoelen…

      25 november 2018

      Mens en Maatschappij

      Startpositie bepalen van een klas

      11 oktober 2018

      Mens en Maatschappij

      5 minuten formatief: stille stellingen

      14 juni 2018

      Mens en Maatschappij

      Formatief werken in een klas met cijfers

      19 april 2018

      Mens en Maatschappij

      Toetsrevolutie-Congres 5 April

      5 april 2018

      Mens en Maatschappij

      Projecten en 21e eeuwse vaardigheden

      27 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      De voortgang inzichtelijk maken met een beoordelingssysteem

      14 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      Een formatieve toets

      5 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      Loslaten of niet?

      28 februari 2018

      Mens en Maatschappij

      Feedback op elkaars werk

      16 februari 2018

  • Wiskunde
    • Wiskunde

      Leerlingen activeren met behulp van ijsstokjes

      27 januari 2019

      Wiskunde

      Feedback en exit-tickets combineren

      23 oktober 2018

      Wiskunde

      Leerling eigenaar maken

      7 juli 2018

      Wiskunde

      Leerplangesprekken

      20 mei 2018

      Wiskunde

      Een formatieve lessenserie meetkunde

      14 april 2018

      Wiskunde

      Formatieve evaluatie

      22 maart 2018

      Wiskunde

      De voortgang inzichtelijk maken met een beoordelingssysteem

      14 maart 2018

      Wiskunde

      Taken bij de leerdoelen

      16 februari 2018

      Wiskunde

      Werken met leerdoelen

      16 februari 2018

  • Cursus aanbod
  • Downloads
    • Leerjaar 1
    • Leerjaar 2
  • Literatuur
    • Extra informatie
  • Wie zijn wij
  • Contact

Formatief Leren

Tips en ideeën voor in de klas

  • Home
  • Mens en Maatschappij
    • Mens en Maatschappij

      Verkeerslichten tijdens de les: het toetsen van leerdoelen…

      25 november 2018

      Mens en Maatschappij

      Startpositie bepalen van een klas

      11 oktober 2018

      Mens en Maatschappij

      5 minuten formatief: stille stellingen

      14 juni 2018

      Mens en Maatschappij

      Formatief werken in een klas met cijfers

      19 april 2018

      Mens en Maatschappij

      Toetsrevolutie-Congres 5 April

      5 april 2018

      Mens en Maatschappij

      Projecten en 21e eeuwse vaardigheden

      27 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      De voortgang inzichtelijk maken met een beoordelingssysteem

      14 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      Een formatieve toets

      5 maart 2018

      Mens en Maatschappij

      Loslaten of niet?

      28 februari 2018

      Mens en Maatschappij

      Feedback op elkaars werk

      16 februari 2018

  • Wiskunde
    • Wiskunde

      Leerlingen activeren met behulp van ijsstokjes

      27 januari 2019

      Wiskunde

      Feedback en exit-tickets combineren

      23 oktober 2018

      Wiskunde

      Leerling eigenaar maken

      7 juli 2018

      Wiskunde

      Leerplangesprekken

      20 mei 2018

      Wiskunde

      Een formatieve lessenserie meetkunde

      14 april 2018

      Wiskunde

      Formatieve evaluatie

      22 maart 2018

      Wiskunde

      De voortgang inzichtelijk maken met een beoordelingssysteem

      14 maart 2018

      Wiskunde

      Taken bij de leerdoelen

      16 februari 2018

      Wiskunde

      Werken met leerdoelen

      16 februari 2018

  • Cursus aanbod
  • Downloads
    • Leerjaar 1
    • Leerjaar 2
  • Literatuur
    • Extra informatie
  • Wie zijn wij
  • Contact
0

Winkelmand

Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel

Wie zijn wij

Wie zijn wij

Welkom op Formatief Leren

Wij zijn Inge Brekelmans en Karin Haarman. Veel plezier met het lezen van onze blog.

Volg ons

Facebook Twitter Pinterest

Populaire berichten

  • 1

    De voortgang inzichtelijk maken met een beoordelingssysteem

    14 maart 2018
  • 2

    Werken met leerdoelen

    16 februari 2018
  • 3

    Een formatieve lessenserie meetkunde

    14 april 2018
  • 4

    Een formatieve toets

    5 maart 2018
  • 5

    Taken bij de leerdoelen

    16 februari 2018

Archief

  • januari 2019
  • november 2018
  • oktober 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • maart 2018
  • februari 2018

Nieuwste berichten

  • Leerlingen activeren met behulp van ijsstokjes

    27 januari 2019
  • Verkeerslichten tijdens de les: het toetsen van leerdoelen tijdens je les.

    25 november 2018
  • Feedback en exit-tickets combineren

    23 oktober 2018
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

@2019 formatiefleren.nl alle rechten voorbehouden


Back To Top